tisdag, maj 03, 2011

Sömn

Sömn är viktigt för mig men jag vill ha tid till vaken avslappning med. Jag var/är helt besatt av att sova 8 timmar per natt men det får jag inte ihop nu. Jag tackade precis ja till att jobba mer och det är så roligt och jag behöver pengarna men saken är den att då är jag hemma kl 21. Då behöver jag några timmar för så kallad vaken avslappning. Min vakna avslappning består av att mysa med vovven, kolla bloggar, duscha, kolla på serier och prata med vänner. Livet kan ju inte ha någon kvalitet för de som bara jobbar-sover-jobbar-sover. Jag har en sån tur att jag älskar mitt jobb och mina underbara arbetskamrater.

Min underbaring har lovat att köra mig till VFU:n i morgon och det ger mig så mycket. Dels så får jag sova nästan en timme extra och sen får vi lite tid med varandra under tiden som vi åker. Jag älskar min underbara pojkvän och har sån tur att han är bara min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar