onsdag, maj 18, 2011

Dag 17.

Oj vilken dag ! Vi åkte till ett ställe som heter Remmingstorp (stavning) med en ungdomsgrupp där jag jobbar. Vi fick testa på att klättra på klättervägg, stapla backar och gå balansgång på en stock 7,5 meter upp i luften. Det kanske inte låter så högt men herre jisses vad högt det är när man står där. En av mina största rädslor är höjder så jag kände mig så sjukt jäkla stolt över mig själv att jag gick upp på den darrande stegen, slet mig upp på stocken och gick över nästan hela stocken innan jag föll.
På darrande ben.

Jag har varit på Remmingstorp tre gånger innan. Förut när jag har provat att stapla backar så har det inte gått alls. Jag har inte fått in någon rutin alls och inte orkat dra upp mig själv men idag klarade jag 11/12 backar och jag känner mig riktigt stolt över det.
Idag har jag inte ätit speciellt bra heller men det får bli bättring i morgon.!
Frukost: Två mörka frallor och en baguette bit.
Mellanmål: (om man nu får säga så klockan 19) Smörgås, hallondryck och en halv muffin.
MAT: Köttbullar och makaroner.

1 kommentar: