onsdag, maj 04, 2011

Dag 3.

Det känns verkligen inget vidare den här veckan med allt jäkla bröd. Nästa vecka kommer jag att kunna styra över vad jag äter ännu mer. Jag var extremt sugen på något gott efter maten men istället för att ta något fullständigt onyttigt så nöjde jag mig med några smörgåsrån. Inte världens bästa sak att äta på men bättre än godis.

Idag har jag ätit följande:
Frukost: Ett ägg, en mjuk smörgås och en knäckemacka med ost.
Mellanmål: Kaffe?
Lunch: Panerad fisk, potatis, kall sås och sallad.
Mellanmål: En mjuk smörgås, en knäckemacka och lite grönsaker.
Middag: Linssoppa från igår, en skiva osötat bröd med keso.

Dagens synd: Av ren glömska drack jag ett glas saft på jobbet. Vid fika bordet fanns det bara vitt bröd så jag tänkte att jag hoppar brödet helt....men saft drack jag. Detta är ju en livsstils omställning och då får jag tänka mig för.

1 kommentar:

  1. Gumman om du tycker det är jobbigt med allt bröd så ät bara knäckebröd. Det gör jag! Det är de mjuka brödet som är farligt inte det hårda :) puss på dig gullunge

    SvaraRadera