fredag, maj 06, 2011

Dag 4 OCH 5.

Igår var jag inte hemma på hela dagen och hann alltså inte uppdatera alls. Jag var på VFU och jobbade hela dagen. Det var absolut inte någon bra matdag:( Jag åt inget onyttigt direkt men mycket mackor plus att det var mackor på jobbet på kvällen och jag orkade inte göra middag när jag kom hem sent på kvällen. Därför hoppar jag över att skriva vad jag åt igår (torsdag)

Men idag är det fredag! Lite onyttigt blev det faktiskt på VFU:n då det serverades blåbärspaj som mellanmål (?!). jag åt dock två matskedar och har gått en rejäl promenad sen dess så jag lider nog inte så mycket av det.

Frukost: 1 portion polentagröt och 2 knäckemackor med ost och grönsaker.
Mellanmål: Kaffe...(räknas väll som dåligt)
Lunch: Kyckling soppa med en skiva grovt bröd.
Mellanmål: 1 dl keso occh 2 msk blåbärspaj.
Middag: Kyckling i ugn med ungspotatis, sparris, och grekisk sallad.

I morgon är det lördag och jag hinner gå en långpromenad. Idag fick jag Spotify premium av Stefan<3 så nu har jag något bra att lyssna på när jag är ute och går:)

Nu blir det mys i soffan=) Lugn bara lugn, inget fredagsmys- jag dricker vatten.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar