söndag, maj 01, 2011

Dag minus 1:P

Vi har varit duktiga idag minsann! Jag och Stefan har röjt hela förrådet och det var verkligen ett projekt. Efter fyra timmar såg det mycket bättre ut :) Sen framåt kvällen så åkte vi till Maxi och körde en riktig storhandling. Någon större motion har tyvärr inte hunnits med denna dag förutom en promenad men å andra sidan så startar jag ordentligt i morgon.

Morgondagen kommer att bli fullspäckad : VFU 7.15 - 14.15. Jobba 15.00 - 18.00. Sen har jag lite plugg att stå i och jag förväntar mig att jag är ganska slut vid det här lagen. En promenad skall ändå hinnas med samt någon slags mat. Det som bekymrar mig är att jag antagligen kommer  att vara dålig på att äta mellanmål under tiden som jag åker från praktiken till jobbet. Jag skall nog ta med mig en morot och ett paket russin så att jag fyller på energin lite=) Smidigt och lätt att ta med.
Jag tar inte med mig någon mat till VFU:n men eftersom jag är på en förskola så är det regelbundna mattider och inte direkt onyttigt.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar