söndag, maj 08, 2011

Dag 6 och 7.

Sitter nu i soffan denna söndag och är mätt som en plätt=) Söndagar har ju i vanliga fall varit vår "flötar dag" men idag har vi varit nyttiga. Det blev visserligen lite lång tid innan maten men allt kan man inte styra. Jag börjar med gårdagen:http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=7762818997019365879

Igår, lördag åt jag följande.
Frukost: Ett ägg samt två skivor av Stefans hemgjorda bröd. (typ som kavring) +kaffe
Mellanmål: Fruktsmoothie
Middag: Oxfile, ugnspotatis, bea, coleslaw och en halv majskolv. +2 glas vin.

Detta var allt jag åt men vi vaknade jätte sent så det fanns inte tid för mer. Middagen åt jag och Stefan på restaurang och det var hur mysigt som helst. På kvällen träffade vi några kompisar och gick till ett relativt nytt uteställe här i Skövde. Jag var duktig hela kvällen och drack vatten.

Idag åt jag följande:
Frukost: 2 skivor av Stefans hemmagjorda bröd + ett glas proviva.
Mellanmål: 1 dl lättfil med en skvätt proviva i.
Middag: Fyllda paprikor med ris.

Jag har gått en långpromenad med Saga på Billingeberget. (ca 5 km)
Under denna vecka har jag inte ätit något godis eller liknade och inte druckit något dricka. Detta har resulterat i en viktminskning av 2 kg. Nu är det bara att hålla lågan uppe och fortsätta kämpa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar