tisdag, maj 17, 2011

Dag 16.

Idag har jag vart ledig hela dagen och bara haft det trevligt. Nu är jag precis hemkommit från en promenad med min lilla gosing Saga<3 Det är så mycket skönare att gå ut och gå sent på kvällen eller tidigt på morgonen. Luften är hög och frisk och det är inte massa bilar som är ute och åker.

Frukost: Flingor med mjölk. (mycket lätt frukost men jag vaknade sent idag med)
Lunch: Broccoli paj med sallad.
Middag: Ytterst lite köttfärssås och pasta eftersom jag tyckte att köttfärssåsen var för gräddig.
Kvällsmys: Thé med honung och smörgåsrån.

Idag var jag på fik med min underbara Selma och där fanns det mycket frestelser. Ett helt fat med drömmar som är min favvo kaka hade jag lätt kunnat sluka men det blev broccoli paj istället eftersom det var dags att äta mat. Hela eftermiddagen/kvällen har jag vart lite sötsugen så jag gjorde lite the med honung och smörgåsrån. Det är inte det nyttigaste som finns men det är bättre än att vräka i sig godis eller kakor.

1 kommentar: