torsdag, maj 19, 2011

Dag 18.

Chokladpudding serverades på jobbet men jag stod emot utan att det kändes jobbigt. Sockersuget släpper allt mer och när man väl äter något sockerrikt så blir kroppen helt chockad. I morgon ska jag och Stefan storstäda hela dagen vilket lär ta hela dagen. På kvällen skall vi äta något gott och sen ska vi gå på bio. Vi behöver lite tid med varandra och det får vi när vi myser oss ner i biosoffan efter en städdag. Vi diskuterade i skolan idag hur pass onyttigt det det är med popcorn. Efter diskussionen så bestämde jag mig för att det blir lite popcorn i morgon. Vad är era erfarenheter av detta?
Idag har jag ätit följande:

Frukost: Två grova mackor med ost och tomat + the med mjölk och honung.
Mellanmål: Frukt smoothie.
Lunch: Kok korv, pasta, spenat och broccoli.
Mellanmål: En knäckemacka med ost.
Middag: Korvstroganof med ris.

Nu ska jag ta mig en kvällspromenad med Saga iklädd mina harembyxor som är så sköna med världens fulaste enligt Stefan =)

1 kommentar:

  1. Popcorn är inte jätte onyttigt om du väljer dom utan smör och ost!
    Jag åt alltid popcorn när jag skulle lyxa till det lite när jag åt viktväktar mat!:)
    Så du gumman, käka på vetja! :) Puss

    SvaraRadera