lördag, juli 02, 2011

Hetta och fukt.

Nu var det längesen jag skrev här men det beror på att jag har så mycket annat att skriva om när jag går i skolan. Nu har jag sommarlov men jag kallar det semester för det låter så vuxet. Sommarkursen är avklarad och jag är mycket nöjd över min prestation. "Tyvärr" så kunde man inte få mer än G på kursen men jag har verkligen gett allt och utvecklats och lärt mig väldigt mycket.

Nu i sommar är mina planer att ta långa promenader och ha bra städat i lägenheten. Detta kommer att medföra att jag mår bättre kroppslig och psykiskt. Jag behöver den här sommartiden för att inte ha något speciellt att tänka på. Skolan och jobbet medför alltid en speciell press och stress och det förtjänar jag att vara utan ett tag. Sen hade det inte funkat med Saga och ett heltidsjobb just nu heller.

Pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar