torsdag, juli 21, 2011

Blåtira och fläskläpp.

Blåtira och fläskläpp...ja det är precis vad jag har. Och nej jag har inte vart i slagsmål. Blåtiran eller vad man nu ska kalla det fick jag när jag busade med Saga i sängen och fick hennes tass precis under ögat. Så svullnad med tre rivmärken, check! Fläskläppen fick jag igår när jag åt hos mamma och torkade mig runt munnen men en servett. En jäkla servett gjorde en liten rispa i läppen på mig och idag har det svullnat upp så det ser ut som jag har värsta sortens munsår mitt på läppen. Om jag känner mig snygg nu? Öhhm nej!

Utan dig faller allting isär.


Pyss

3 kommentarer:

  1. Va har du för e-mail adress, så jag kan skicka en inbjudan till dej? Kram Jeanette maila mej på: netti-z@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Haha!! ÄLSKLING DÅ!!!♥ Vi hörs i veckan om lördagen... evt. kan du ju träffa barnen med alla 3 (K, E, T) ska med till Skövde. Mamma och pappa passar dem när vi ska på bröllopet. Puss älskling!

    SvaraRadera