torsdag, juli 14, 2011

Regn

Dåligt väder men inga sura miner för det. Jag behövde inte ha dåligt samvete för att jag inte badade och solade och jag fick användning för mina nya stövelkängor. I tre dagar nu har jag legat nere vid sjön och solat och badat. Inte hela dagarna förstås men någon gång varje dag. Det har varit underbart och jag är så glad att vi bor nära en sjö som är bra att bada i.

Igår så färgade Anna mitt hår. Sunny Honey hette färgen och det blev helt perfekt. Fortfarande blondt men lite mörkare men en rödaktig ton. Jag har försökt ta en bild men det syns typ ingen skillnad i ljuset som är här inne så det var ovärt. Det var riktigt skönt att bli av med det slitna blekta.

I morgon har Stefan äntligen semester och det firar jag med att baka tårta. Josses Pär får också semester så hon hjälper till och sen blir det kanske lite vin för att fira. Det ska bli så skönt att ha min älskling hemma:)

Pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar