söndag, juli 03, 2011

Slappar söndag=)

Idag sov jag ut ordentligt och när jag tassade upp i morse fick jag se något extremt sött. Christoffer (mitt kusinbarn) låg på soffan med Saga under armen och sussade gott. Roligt att Saga sviker stora sängen mot att trängas med honom i soffan men hon har garanterat trivts.

Vid halv två åkte jag in till stan och träffade min söta Anna. Vi fikade lite och kikade lite i affärer. Jag köpte mig en ny almanacka eftersom det är så roligt att köpa nya;) (Eller vad säger du Ida;)?) Det var så grymt skönt att gå omkring på stan på en söndag för det var ju nästan inget folk där. Jag lyckades till och med få en tid till borttagning av mina gelénaglar. Det känns inte så värt att ha dom nu på sommaren då jag vill ha fransk manikyr och gelén gulnar av mycket solande och bad i saltvatten. Förra gången tog jag ju bort dom själv men det gör jag aldrig om. Nu fick ett proffs fixa dem men naglarna är ju ändå skittunna nu. Jag får nog åka in till stan i morrn och köpa någon nagelstärkare. Kostar ju typ 19:- om man köper Depend.

Nu blir det film! Pyss

1 kommentar:

  1. Du har fattat almanackan grejen sötis.. :)Bra att jag lärt dig nått :)

    SvaraRadera