söndag, juli 17, 2011

Trevlig helg.

Ja minsann, helgen blev trevlig trots förkylning! I fredags firade vi in semestern men Jossen och Päär. Det var trevligt och gott. Vi åt först en as god maräng-jordgubbs-tårta och sen räkmackor. Senare på kvällen tittade vi förbi Glädje men åkte hem ganska tidigt och det var så skönt.

I lördags åkte vi ner till Loringa för att äta thaimat. Väldigt gott och sen blev det fint väder så vi gick ut i trädgården och spelade krocket. Första gången förlorade jag trots att jag fuskade och andra gången vann jag storslaget utan fusk =) Jag vinner inte så ofta något så jag var extremt nöjd. På kvällen var jag och min älsklings KarinOlstorp. Lasse Stefanz spelade och det förde med sig att mycket roligt folk var på plats. Det är en upplevelse att va där, om inte för dansen så för att titta på folket och vissa ser ju nästan ut som att de har klätt ut sig. Vi tog oss iaf en sväng om och drack var sin cola. Underbart att träffa folk som man inte har sett på allt för länge. Kvällen gjorde att jag fick mycket att tänka på och fundera över.

Idag vaknade jag och var as förkyld men det var nästan väntat. Blev en slappardag med pizza och bio. Mysigt värre. Nu ska jag inte röra en fena till idag och bara sova på soffan och försöka bli frisk.

Du sa farväl
och du lämnade mig
Du gick din väg min vän
och nu saknar jag dig


PYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar