måndag, juni 06, 2011

Sommar sommar sommar

Jag drar en suck av lättnad. Alla arbeten för terminen är inlämnade och klara, må det bära eller brista! Jag har kommit fram till att jag har 2timmar och 15minuters sommarlov i morgon! Allt skall vara inlämnat och klart kl 8.00 i morgon och kl 10.15 börjar min sommarkurs. Den är i fem veckor och sen har jag lov på riktigt. Då ska jag träna och mysa i solen med min kärlek, min vovvekärlek och mina vänner+ familj.

Kursen som jag ska läsa i sommar heter lär dig tala. Det handlar om hur man gör när man pratar inför folk och jag tycker att det ska bli jätte intressant och roligt. Det är inte så att jag tycker att det är jobbigt att prata inför folk men jag blir så nervös och jag kanske babblar bort det viktiga ibland. Jag önskar att kursen verkligen uppnår mina förväntningar.

Puss

1 kommentar:

  1. Åh, vad kul! Vad glad jag blir Hanna :) Hoppas du kan få lite inspiration i alla fall :) Fin blogg du har!

    SvaraRadera