onsdag, juni 15, 2011

Träningsvärk och magknip.

Träningsvärk var det här ja! Igår och idag har jag och Stefan gått en halv mil varje dag. Visst låter det längre när man skriver en halv mil istället för 5km!?. I morse när jag vaknade och klev upp ur sängen (Läs:släpade mig upp) så var träningsvärken ett faktum. Men vi gav oss ut på samma runda igen och jösses vad duktig man känner sig. Det är bäst för mina lår och rumpa att de blir tränade som tusan nu om det skall vara värt denna smärta;)

Magknip var det också ja. I morgon skall jag hålla mitt andra tal i min sommarkurs. Första talet gick helt okej men som tur är talar läraren om för oss ALLA fel som vi gör utan att vi tänker på det. Men nu när jag är medveten om allt som jag gör blir det ännu mer att hålla koll på. I morgon är det ett muntligt referat som gäller. Vi ska prata om ett kapitel i en bok och vi får absolut INTE tycka något själva. Jag som tycker så mycket om allt möjligt ska bara vara saklig och inte få säga vad jag tycker...ja ja;)

Pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar