torsdag, juni 16, 2011

Torsdag.

Talet i dag gick jätte bra! Dock har jag börjat med en nytt ofog...jag smackar när jag tar paus.(vilket jag inte ens vet om själv) Nästa tal vi ska hålla är lite mer fritt och utefter intresse så det kommer väll gå ännu bättre. Självklart hjälper det till mycket att jag har en himla mysig klass.

Nu på eftermiddagen har jag vart i stan och fixat naglarna. Tänkte att jag inte skulle ha frans manikyr denna gången eftersom gelénaglar gärna gulnar lite när man solar. Jag valde därför att göra dem helt i ljusrosa. Det blev fint men min tanke var ju att färgen skulle vara en del av gelén men istället la de på lacket efter. Då försvann ju hela finessen med att slippa måla naglarna. Mannen som gjorde det sa glatt: Men nu kan du ju byta färg när du vill! (vilket jag inte alls kände för) Men det blev fint i alla fall=)


Nu är tanken att jag ska dra igång lite musik och städa av här lite. Det ser ut som ett bombnedslag och det är väll inte det trevligaste att vistas i.

Pyss

1 kommentar:

  1. Lutti Punkarsvin16 juni 2011 kl. 22:15

    Naglarna blev jättefina! Någon liten ovana har nog de flesta när de talar inför en grupp. Själv lägger jag gärna till hurtiga "ja" emellanåt, vilket jag fick bannor för när vi övade tal på min utbildning.

    SvaraRadera