onsdag, april 13, 2011

Kärlek

Idag har jag verkligen haft en trött-dag. Från den stunden att jag vaknade så har jag bara velat gå och lägga mig igen. Vi hade redovisning i en kurs och det började inte med någon större positivism eftersom läraren var 20 minuter sen och vi elever va tvungna att snabba på när tiden höll på att gå ut. Det stora frågan är: har de gett upp hoppet om lärarlinjen på HIS och kastar in föreläsare som inte platsar någon annanstans?

Efter skolan skulle jag jobba med även där så var jag trött. Tur att det finns människor som kan muntra upp och ge glädje <3

När jag kom hem var jag på sjukt dåligt humör för att jag var så trött så min Ä L S K L I N G bäddade ner mig i 30 minuter och när jag gick upp fick jag mat! Det är inte alla som har sån tur som jag har. Det finns ingen bättre än Stefan! Jag älskar dig!

1 kommentar: