tisdag, april 19, 2011

Inget kan bara flyta på=)

Efter en härlig långpromenad/powerwalk med Saga från Hentorp till Skultorp så körde jag igång med städning här hemma. I morgon kommer mamma och pappa och hjälper mig att sätta upp nya snygga gardiner och då vill jag inte att det ska se ut som en soptipp. Allt ser fortfarande inte bra ut eftersom vi har möblerat om och inte riktigt fått ordning på detta.

Efter flertals timmar av städning gick jag ut och sprang av ren tristess (och jag springer aldrig). Saga har blivit riktigt duktig på att springa bredvid faktiskt. Efter lite mer städning så bestämde jag mig för att äta något och när jag öppnar kylen så fastnar jag i en hylla och allt åker rätt ner på golvet. En flaska med en thailändsk sås gick sönder och det var sås och glas över hela golvet. Då var jag lagom glad och mina stackars knäckebröd som jag hade tänkt äta ligger fortfarande orörda i köket. Jag får bli av med lite ilska och sen ska jag äta dem :) Lite tittade på Big Brother muntrar nog upp mig!

1 kommentar: