söndag, april 10, 2011

Äntligen jeans!

Jag hittar aldrig några jeans...i vanliga fall. Antingen går de inte ens upp över my big ass eller så är de alldeles för stora i midjan. Nu i helgen kom min kära vän Magdalena spatserandes i ett par vrål snygga jeans och jag tvingade genast av henne dem så att jag kunde prova. De satt som gjorda för mig! Det var nästan att jag grät en skvätt och så fort jag kom hem tvingade jag med mig Stefan till Cubus där de var köpta. Och där hittade jag mina älsklingar! Jag har ett par jeans som sitter riktigt snyggt och billiga som fan (200 spänn plus att jag hade 30% rabatt!) *överlycklig*

Gemma jeans. Super skinny strl 32-44

1 kommentar:

  1. Å va glad jag blir för din skull sötnöt! Hoppas du har på dig dom idag så jag får kika på dom :) ses snart! Hr saknat dig som bara den i helgen!

    SvaraRadera