onsdag, april 06, 2011

Det suger i shoppingtarmen

När jag och S var i Göteborg i måndags så hittade jag den ultimata plånboken. Den var billig, svart och stilren. Den hade de mest perfekta facken och jag älskade den från första stund. Jag skulle ha köpt den direkt för sedan glömdes det bort. Hur kunde jag glömma att gå tillbaka för att köpa den!? Tyvärr så kommer jag inte ens ihåg vad butiken hette men det var någon slags väskaffär. Jag drömmer numera om den på nätterna (ja så snygg var den).
Idag försökte jag hitta något liknade här i Skövde men alla plånböcker var en stor besvikelse. Ingen kunde ens mäta sig med min underbaring i Götet.

Om jag hade haft en annan kroppstyp hade jag lätt kört på klädstilen på bilden nedan. Sommrig, enkel och underbar. Jag får försöka se till att någon av mina långa, smala vänner anammar denna stil helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar