lördag, november 19, 2011

Prov sovning

I natt har jag sovit hemma hos mamma och pappa. Var ju tvungen att testa min nya säng. För er som inte har hängt med så kommer jag att flytta hem igen några månader under tiden som jag letar lägenhet. Just nu så känner jag mig fortfarande som en gäst och jag får inte göra något själv utan blir serverad allt. När jag väl flyttar in på heltid hoppas jag att jag känner att jag också bor här och inte är någon gäst. Hur som helst så har jag sovit väldigt gott och jag är helt klart nöjd med hur varmt och skönt det är här. Min och Stefans lägenhet är bra på många sätt men den är väldigt kall.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för jobbet och ikväll ska jag på musikalen Jesus Christ Superstar! Efter det ska jag på någon slags fest:)

PYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar