onsdag, november 23, 2011

jag vaknar med den tanken varje dag

Jag sitter i soffhörnet och fryser. Jag längtar tills jag flyttar så att jag åtminstone slipper frysa halvt ihjäl så fort jag kommer hem. Om en stund blir det till att sätta på sig dubbla stickade tröjor och tofflor men det krävs lite motivation för att kravla mig upp från soffan där min rumpa verkar ha fastnat.

Idag var sista dagen på min praktik för i år och det känns lite sisådär. Jag har verkligen trivts hur bra som helst så jag är mycket nöjd med att få komma tillbaka i januari. Men det är långt till januari så jag ska se till att hälsa på lite då och då så att de inte glömmer bort mig. Det blir så mycket lättare att skriva skoluppgifter när man är på en praktikplats där man verkligen trivs så jag känner en stor tacksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar