fredag, oktober 21, 2011

Vänskap

Eftersom jag ligger här sömnlös pga min jävla (det är min blogg, jag får svära) hosta så delar jag med mig lite av mina tankar om vänskap. Det är i de svåra stunderna i livet som man verkligen får reda på vilka som är ens riktiga vänner. En del vänner hör inte av sig alls längre och en del hör av sig av fel anledningar. Inte kunde jag väll tro att någon människa kan höra av sig bara föra att få reda på smaskiga detaljer om någon annans olycka.

De vänner som har ställt upp har gjort det på riktigt. De är få, men underbara och jag kommer värdesätta dem mer nu än innan. Det är ju ganska trist att man ska behöva genomleva en kris för att förstå det på riktigt. Vissa vänner vet man redan om att de är riktiga vänner men faktiskt har speciellt en förvånat mig och ställt upp mer än jag någonsin förväntat mig.

Efter allt detta djupa så ska jag nu dela av mig av något riktigt roligt! Jag sökte på Friendship songs på You Tube och det första som kom upp var "hur man gör en Big Mac". Det finns ju inget godare så det är ju sant att det är riktig vänskap men lite komiskt är det allt :D

1 kommentar: