onsdag, oktober 26, 2011

Kyla

Jag har kommit fram till varför jag hatar att gå upp tidigt. (iaf på vintern/hösten/våren) Det är så kallt! Såhär... man ligger i en varm gosig säng. Klockan ringer, och så fort man bara sticker tån utanför täcket så dör man nästan av köldskador. När man har ställt om väckarklockan två, tre gånger måste man ändå gå upp. I mitt fall så sliter jag snabbt av mig alla ton kläder som jag sover i och hoppar i ett varmt bad. Där ligger jag och huttrar en stund tills jag har blivit lagom kokt. Sen är det dags att gå upp ur badet och där kommer frostskadorna in på kroppen igen! Sen är man lite fuktig en stund och när man väl har fått på sig kläder är man stelfrusen igen.

Lägg märke till att jag skriver "man" men borde kanske skriva "jag" för jag hoppas verkligen att alla inte har det såhär jävligt på morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar