söndag, oktober 23, 2011

Jag skulle nog ha blivit mäklare...

Fastighets förmedlare, mäklare...eller vad det nu kan heta. DET skulle jag ha blivit! "Åh vad roligt det ska bli att folk kommer hit och tittar på lägenheten" sa jag glatt till Stefan som i sin tur suckade över att de skulle komma mitt under fotbollsmatchen. När folket (eller ja de va 3 st) väl kom så svassade jag runt här i lägenheten och visade och svarade på frågor. Gud va roligt jag hade den lilla stunden de var här! Det komiska är att detta är en hyreslägenhet så jag vinner ju inget själv på att hålla på intressera mig men det var kul ändå. Om vår hyresvärd hade varit en fluga på väggen under visningen hade han varit mäkta nöjd.

(Och nej jag är inte seriös i att ändra mitt yrkesval, det är fortfarande förskollärare jag ska bli !)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar