torsdag, augusti 25, 2011

Städa, städa varje fredag och så varje juuuuul

Ja nu var det ju varken fredag eller jul...men i tisdags så städade jag och Mary hela lägenheten. Vi slet från tre till nio med  lite paus för lite pasta carbonara. Jag ville få lite förändring i lägenheten så vi samlade alla prydnads saker på ett bord och sen hittade vi nya ställen att ställa dem på. Nu är lägenheten i toppskick förutom rummet som vi inte nämner vid namn (data rummet)

Och igår hade jag och Mary världens goaste slappardag. Vi kollade på båda Sex and the city filmerna och åt massa chips och godis. Jag hade tvättid samtidigt så vi sprang mellan soffläge och tvättstugan.

Den är ju fantastiskt att jag har en så bra vän som min Mary<3 Hon tjatar på att jag ska blogga, städa och tvätta men hon köper även snus och godis till mig;) Hon är min lilla ängel och jag skulle ALDRIG klara mig utan henne:)

PYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar