onsdag, augusti 17, 2011

Övning ger färdighet:)

Och vad har då hänt sen sist-.-..Jo vi var iväg på en liten mini semester då vi bodde på Gothia Towers för en natt. Rummet var jätte fint och frukosten var gudomlig! Första dagen så var vi på Liseberg. Det spöregnade och åskade som fasen men det var allt trevligt ändå. En sak som är lite småjobbigt dock är att jag på senaste tiden har börjat bli så fruktansvärt åksjuk:/ Jag har ju kunnat njuta av att åka förut men nu fick jag knipa ihop läpparna för att inte kräkas. När åkturerna sen äntligen var över så var jag helt likblek:S

Dagen efter så var vi en sväng på kamratgården och kollade när blåvitt tränade. Jag höll på att dö av tristess men Stefan tyckte att det var fantastiskt:P! Min tristess berodde nog mycket på det trista höstvädret också. Sen åkte vi mot Lysekil. Jag sov en stund i bilen och vaknade upp till rena rama sommarvädret! Jag blev extremt lycklig när vi kom fram till att man måste åka färja över till Lysekil. Det var en trevlig upplevelse i sig! Väl framme gick vi på havets hus, åt as god lunch, shoppade och turistade oss lite=).

Igår började jag övningsköra. Det gick väll som en första gång ska med allt för många kärringstopp. Idag gick det betydligt bättre och jag var mäkta nöjd. Nu har vi varit hemma hos mamma och pappa och druckit en kopp kaffe och fått i oss lite mat=)

Eftersom jag fortfarande inte fått någon ordning på kameran/datorn så bjuder jag på lite bilder där jag fjantar min i webkameran :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar