tisdag, augusti 02, 2011

Sol sol sol

Solen har lyst med sin närvaro de senaste dagarna och jag har blivit brun. Lyckan är gjord för en soldyrkare som mig. Igår var jag och Karin och badade på Ekudden och hade en grymt mysig dag. Vi hade med oss massa fika som vi vräkte i oss varje gång som vi hade badat. Lyckades bränna mig rejält på ryggen men det är smällar som man får ta.
Idag bar det av till Skara med Jossefån och Päär för att köpa tält. Vi gjorde ett rejält kap på ÖoB där dom hade 50% på tält:D Ett stort 6 manna tält kom vi hem med och hur nöjda som helst var vi. När vi kom tillbaka till Skövde var vi helt kokta allihop eftersom vår AC inte funkar. Jag och Josse traskade ner till Sjötorpa och solade och badade. Sen var all min energi helt slut så jag stensomnade. Nu på kvällen var jag och Stefan nere vid sjön och tog ett kvällsdopp och den var hur skönt som helst. Har en tanke om att jag kommer somna hur gott som helst inatt fast jag somnade förut.

Det går fortfarande inte att lägga in bilder från min kamera så jag ger er en bild på världens snyggaste människa istället. Leighton Meester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar