torsdag, november 10, 2011

Ibland har man tur :)

Idag hade jag en lång dag på praktiken men det gick fort ändå på något sätt. Jag antar att det beror på att jag trivs så bra och har riktigt roligt hela dagarna. När jag slutade så begav jag mig ner på stan med min lilla gos Karin. Jag skulle nämligen se om jag fick byta mina älskade gummistövlar som hade gått sönder. Jag har älskat stövlarna varje minut och haft på min dom så mycket att vissa har klagat;) När jag i förrgår såg att dem till min stora besvikelse hade spruckit var det minst sagt sorgligt.  Jag hade sån tur att jag fick byta dem fast jag inte hade kvittot kvar.

Efter detta tog vi en mysig fika på Rådhus cafét och pratade om allt mellan himmel och jord. När jag sen skulle ta bussen hem så var den 40 minuter försenad så jag var rätt stelfrusen när jag väl kom hem. Nu efter ett bad och en kopp varm mjölk så har jag fått tillbaka värmen och jag är redo för sängen!

Pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar